Szellemek
|
Kép |
Kiegészítő |
Hogyan jön létre? |
Hogyan gyógyítható? |
Jellemző dolgok |
|
Alapjáték |
Halál |
Sehogy |
* Másik élő Simeket tud megijeszteni miközben azt okozza, hogy a szükségeik drámaian leessenek és ráadásul származik az áldozattal, aki belehal a rémületbe.
* El tud különíteni tárgyakat, mint a játékmackók, asztalok stb.
* Csodálkoznak és lebegnek a telek körül.
* Átjárnak a falakon és a tárgyakon. |
Alien - UFO
|
Kép |
Kiegészítő |
Hogyan jön létre? |
Hogyan gyógyítható? |
Jellemző dolgok |
|
Alapjáték |
N/A (születnek egy ufo-tól és egy embertől) |
Sehogy |
Zöld a bőrszínük és nagy fekete szemeik vannak. |
Zombi
|
Kép |
Kiegészítő |
Hogyan jön létre? |
Hogyan gyógyítható? |
Jellemző dolgok |
|
Egyetem |
Feltámaszthatunk egy simet a Felmtámaszt-Ó-Mata segítségével. |
Sehogy |
Kékes a bőrszínük, rothadó a húsuk és a fejeik oldalra konyulnak.
* Tántorognak mikor sétálnak.
* Állandóan sóhajtó hangokat csinálnak.
* Legtöbbször az agyra gondolnak.
* Nem lehet gyerekük.
* Nem halnak meg idős korukban. |
Vampír
|
Kép |
Kiegészítő |
Hogyan jön létre? |
Hogyan gyógyítható? |
Jellemző dolgok |
|
Éjszakák |
Megharapja egy másik vámpír |
Használni kell a Vamprocillin-D italt. |
* Tud repülni (átváltozva denevérré) vagy átcserkésznek egyik helyről a másikra.
* Nincs tükörképük.
* Az indítékaik napfényben fognak lemenni és ráadásul bele tudnak halni. Ezért nappal egy koporsóban kell aludnia .
* Képes megharapni/átváltoztatni egy másik simet, akinek jó kapcsolatuk van.
* A vámpírok a társadalmi opcióval másik Simeket tudnak irritálni 'bleh!'
* Nem halnak meg idős korukban. |
Servo
|
Kép |
Kiegészítő |
Hogyan jön létre? |
Hogyan gyógyítható? |
Jellemző dolgok |
|
Megnyitottunk - Vár az üzlet! |
Sehogy.
El kell készíteni. |
Sehogy |
* Arra lettek programozva, hogy takarítsanak, főzzenek, kertészkedjenek, stb.
* Különleges flört-felhívja a dallamot.
* Újratöltődnek a napon, vagy az ágyban.
* Eltörhet és újraindulhat.
* Ha érintkezik a vízzel és a gőzzel, akkor szikrák fognak kirepülni belőle és az indítékok le fognak esni. * Nem tudnak meghalni, ha idősek. |
Vérfarkas
|
Kép |
Kiegészítő |
Hogyan jön létre? |
Hogyan gyógyítható? |
Jellemző dolgok |
|
Házi kedvenc |
Megharapja a simet a 'falkavezér' farkas.
Parancsban, hogy megharapják, a Simed követelménye legalább egy 60 napi kapcsolat. |
Használd a Lycanthropic-B italt, ami $60-ba kerül háziállatengedelmességedzőből
vagy a cigány házasságközvetítőtől. |
* Púposak és ütögetnek, amikor sétálnak.
* Farkasokat tud beidézni.
* Van egy üvöltési önkölcsönhatása, ami azt okozza, hogy minden másik Sim hólyagszüksége leessen és felébredjen,a Sim.
* Gyorsabban nevelik, tanítják a másik farkast.
* Az éhség szükségük fél és energia által esik le végére maximum odakint.
* Idősödnek és lehet gyerekük.
* Megtámadják a betörőket és mindíg nyernek. |
|